Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

P27e63t94r 56U69g17r84i93n

16. 5. 2013 9:21

V prvé řadě je třeba si uvědomit, že k českým soudům se pro spravedlnost nechodí, k českým soudům se chodí toliko a pouze pro rozsudky. Tedy na českou justici bych rozhodně nespoléhal, ta pohřbila zdravý rozum již před dlouhými lety. A co se týká smluv a nákladové přiměřenosti? Je to jako se vším v téhle zemi. Morálka a základní hodnoty, které tu ještě na počátku dvacátého století byly jsou nenávratně v trapu a jediná cesta jak z tohohle marastu ven je začít u sebe sama a doufat, že vnoučata budou žít už v lepším prostředí. Ze špatné smlouvy se poučit a rozhodně se vyvarovat stejného chování jako ti vyčůránci.

1 0
možnosti

Každá smlouva se dá zrušit - teda, nepodepisoval jste to vlastní krví takovýmu divnýmu týpkovi s kopytem, že ne? No tak v tom případě tam budou podmínky rozvázání smluvního vztahu a podle těch se co nejdřív zařiďte. Možná je tam dlouhá výpovědní lhůta nebo jen určitý možný termín - to budete muset skousnout a do té doby, bohužel, platit, ale berte to jako školné a nepropadejte depresi. Tohle se občas povede každému z nás ;-)

4 0
možnosti

Jsou taková pravidla, jak v tomto světě přežít a nezbláznit se:

1) Starosti si dělejte jen s věcmi, které můžete ovlivnit

2) Co vás nezabije, to vás posílí

3) Pokud nejde o život, jde o hov..

7 0
možnosti

Tedy možná jste makroekonom ale ve "kšeftě" se moc nevyznáte. Váš podiv mi připomíná nebohé staříky, kteří koupili výhodné superhrnce hrnce na akci za desítky tisíc. To jste vážně tak naivní, člověče?

"...ceny služeb jsou podloženy náklady na ně"? To si děláte srandu, ne?

2 1
možnosti
Foto

Dal jsem vám plus za to, že jste se začetl do autorova textu. Já to vzal jen lážo-plážo a nepochopil jsem, o co vlastně jde...

2 2
možnosti

Nejdřív by to chtělo si přečíst tu smlouvu, za jakou službu jim vlastně platíte. Jak by dopadl soud? Co je psáno, to je dáno a jestli jste souhlasil s platbou za něco, tak jsou v právu. Smlouva by byla neplatná, pokud by druhá strana zneužila nějaké vaší slabosti, nebo nepozornosti (hlouposti), byla v rozporu s dobrými mravy, byla evidentně nevýhodná (lichvářská) - ale to by musel rozhodnout soud.

  Jsem možná v podobné situaci. Zrušil jsem účet ze kterého se strhávaly poplatky za rozhlas 50Kč přes SIPO nebo tak nějak. Hned mi domů přišel lístek o neuhrazené platbě a kam mám peníze poslat. Zadal jsem trvalý příkaz 50Kč z jiného účtu a po několika měsících  mi přišel lístek kvůli neuhrazeným několika rozhlasovým poplatkům s tím kam to mám poslat, a pravidelně mi chodí zvyšující se částka. Je to na stejný účet ale jiný variabilní symbol. Nebudu za rozhlas platit dvakrát, chtěl bych jim to vysvětlit ale není tam žádný kontaktní údaj. Takže čekám, až mi přijde domů soudní příkaz a pak to snad budu moci vysvětlit

1 0
možnosti

Ten poplatek je možná jen 45Kč, oprava

1 0
možnosti
  • Počet článků 8
  • Celková karma 15,16
  • Průměrná čtenost 20998x
Je mi něco přes 60 let, Hodonín. Ve volných chvílích se věnuji různým analýzám ať ekonomickým, sportovním, ale i společenským. Mým cílem není jen kritizovat, jak je to běžné, ale především hledat cesty, jak a čím věci vylepšit.

lunga.jan@gmail.com

 

Seznam rubrik

Oblíbené články