Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FL

Nejdřív by to chtělo si přečíst tu smlouvu, za jakou službu jim vlastně platíte. Jak by dopadl soud? Co je psáno, to je dáno a jestli jste souhlasil s platbou za něco, tak jsou v právu. Smlouva by byla neplatná, pokud by druhá strana zneužila nějaké vaší slabosti, nebo nepozornosti (hlouposti), byla v rozporu s dobrými mravy, byla evidentně nevýhodná (lichvářská) - ale to by musel rozhodnout soud.

  Jsem možná v podobné situaci. Zrušil jsem účet ze kterého se strhávaly poplatky za rozhlas 50Kč přes SIPO nebo tak nějak. Hned mi domů přišel lístek o neuhrazené platbě a kam mám peníze poslat. Zadal jsem trvalý příkaz 50Kč z jiného účtu a po několika měsících  mi přišel lístek kvůli neuhrazeným několika rozhlasovým poplatkům s tím kam to mám poslat, a pravidelně mi chodí zvyšující se částka. Je to na stejný účet ale jiný variabilní symbol. Nebudu za rozhlas platit dvakrát, chtěl bych jim to vysvětlit ale není tam žádný kontaktní údaj. Takže čekám, až mi přijde domů soudní příkaz a pak to snad budu moci vysvětlit

1 0
možnosti
FL

Ten poplatek je možná jen 45Kč, oprava

1 0
možnosti
MT

Nejsem si jistý, ale variabilní symbol Vám byl přidělen při té SIPO platbě z toho určitého účtu. A pokud jste ten účet zrušil a platbu posílal od jinud, tak se ta platba nezpáruje a oni Vám proto posílají ten jiný variabilní symbol.

1 0
možnosti
FL

Variabilní symbol, kam to posílám je z toho prvního lístku o neuhrazené platně (ten ale už nemám tak to nemůžu dokázat). Na těch dalších lístcích je už jiný.

1 0
možnosti
  • Počet článků 8
  • Celková karma 15,18
  • Průměrná čtenost 20998x
Je mi něco přes 60 let, Hodonín. Ve volných chvílích se věnuji různým analýzám ať ekonomickým, sportovním, ale i společenským. Mým cílem není jen kritizovat, jak je to běžné, ale především hledat cesty, jak a čím věci vylepšit.

lunga.jan@gmail.com

 

Seznam rubrik

Oblíbené články