Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Asi by bylo dobré připomenout, že Gruzie přišla o poměrně zajímavou a vybavenou část ve smyslu cizineckého ruchu - Picunda, Gagra, Suchumi a další. Někdy 1998.

0 0
možnosti
PK

Hezký článek,karmaR^R^R^;-D

0 0
možnosti
PD

P59e33t51r 19D46u88s

18. 6. 2019 14:40

Poznávací výlet za nepoznáním! Rv

0 0
možnosti
PM

P33e86t78r 63M29u11n18z39a98r

18. 6. 2019 14:03

Gruzii jsem byl někdy kolem 2012, země úžasná, lidé skvělí ale bohužel tam bylo vidět, že tam šíleně chybí nějaké investice. Co by tam dali za to aby mohli být aspoň montovna, jak se říká o nás.

Jediné co jsem tam viděl nové byli policejní stanice a policejní auta. Byl jsem ale jen jeden den v Kutaisi.

1 0
možnosti
VF

V Armenii jsem byla v roce 1965. Nevím, jak na tom byla, co se hospodářství týká, ale všichni lidé, se kterými jsem se osobně setkala byli ÚŽASNÍ ! Vzpomínám V

0 0
možnosti
PD

No nevím, vozit tam něco na tu dálku - jaká by byla asi cena? Kdyby to bylo tak snadné, už tam budou Turci - pokud tam historicky nejsou nějaké obchodní bariéry. Jinak turismus určitě.R^

0 0
možnosti
SN

:-)........R^R^R^!!.....souhlas!

1 0
možnosti
  • Počet článků 8
  • Celková karma 15,16
  • Průměrná čtenost 20998x
Je mi něco přes 60 let, Hodonín. Ve volných chvílích se věnuji různým analýzám ať ekonomickým, sportovním, ale i společenským. Mým cílem není jen kritizovat, jak je to běžné, ale především hledat cesty, jak a čím věci vylepšit.

lunga.jan@gmail.com

 

Seznam rubrik

Oblíbené články