Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vlci taky budou mít lov ve městě lehčí.

Iba ak v ZOO, Vlk sa človeka bojí a vyhýba sa mu, nikdy by si do mesta loviť netrúfol.

Vlk je problém pre chovateľov oviec.

Vlk je pekný, patrí do prírody. Chovateľom oviec neprekáža vlk. Prekážajú im škody, ktoré vlk pácha na ich stádach.

Slovensko je jedinou krajinou v EU kde je povolená lov vlkov, a nič to nepomáha, stačí sa pozrieť na západ kde to funguje aj bez zabíjania.

Vo Francúzsku na ochranu oviec postačí elektrický ohradník a ovčiarske psy. Slovinsko malo ročne 150 000 € škôd ročne spôsobené vlkmi, pred pár rokmi prešli na francúzsky model, za posledné 3 roky v Slovinsku vlci nespôsobili škody za viac ako 5000 € ročne, pokles bez jediného zabitého vlka.

1 0
možnosti

J30a94n 83K31y95š68k62a

4. 6. 2023 19:40

Já jsem pro vlky, pro co nejvíce vlků, ale rozhodně ne ve Stromovce ani v Šáreckém údolí, protože tam chodím venčit svého pejska. Dále jsem pro jadernou energii, ale rozhodně nechci, aby úložiště vyhořelého paliva bylo v našem okrese. No, a jak už asi tušíte, jsem i pro dálnice a obchvaty, ale rozhodně nikoliv přes můj dvorek nebo kolem něj...

1 0
možnosti

Trávím v lesích dost času a fakt nevím, proč bych se měl bát. Vlka jsem tam nikdy neviděl a protože je plachý, tak ho asi ani nikdy neuvidím.

Poslední člověk napadený vlkem v našich končinách byla Červená Karkulka a to už je hodně dávno.

3 1
možnosti
  • Počet článků 8
  • Celková karma 15,16
  • Průměrná čtenost 20998x
Je mi něco přes 60 let, Hodonín. Ve volných chvílích se věnuji různým analýzám ať ekonomickým, sportovním, ale i společenským. Mým cílem není jen kritizovat, jak je to běžné, ale především hledat cesty, jak a čím věci vylepšit.

lunga.jan@gmail.com

 

Seznam rubrik

Oblíbené články