Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VE

Taky mne již napadlo posuzovat zboží z hlediska, jak se vyplatí - poměr užitné hodnoty a ceny. Vyplatil se obal na mobil za stovku, který mi kvalitně chrání drahý mobil každý den, vyplatil se zubní kartáček, který mi ušetřil tisíce u zubaře. Zatím se moc nevyplatila lyžařská výbava.

0 0
možnosti
MB

Odpovědi se nabízejí různé = Nejlepší je to - co člověk nekoupí a obejde se bez toho ! "Kupované nemusí být dobré - jinak by si to přece ponechali sami" ! (Často jsem slyšel doma). Faktem je, co je 100% dřevěné - Dobré, doma bývá ... !

Byl jsem fascinován drahotou kuchyňských prkének. Kromě toho, nejsou z kusu, jsou lepená. Prkénka pak nutná od milého řezání si soust, přes klasickou přípravu vaření, až po místo na odstavený horký hrnec ! (Nikoliv na kuchyňskou desku).

Jsem rád, že dodnes - 35 let ? Existují zcela funkční prkénka + šablony ve tvaru prasátka z bývalé chajdy. Z jednoho kusu - bukového dřeva. Není problém to vhodnou pilkou vyříznout - Je problém sehnat to usušené dřevo ! Vynikající Hobby si vynašel známý na důchod. Pořídil soustruh a pracuje s dřevem. Vše kulaté, i ty misky ! Je ochotný, nicméně furt mele - Nemám sušené dřevo ! ... :-)

1 0
možnosti

Nám tchán asi před 30 lety vyrobil bytelné krájecí prkno, na které dodnes nedáme dopustit. :-)

1 0
možnosti
MK

Fotečku, zajímá mě to.

0 0
možnosti
PK

Ještě měl být přiložený obrázek, takto fantazie funguje...R^;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 7
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 23998x
Je mi něco přes 60 let, Hodonín. Ve volných chvílích se věnuji různým analýzám ať ekonomickým, sportovním, ale i společenským. Mým cílem není jen kritizovat, jak je to běžné, ale především hledat cesty, jak a čím věci vylepšit.

lunga.jan@gmail.com

 

Seznam rubrik

Oblíbené články