Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J93a76k94u90b 16Š70o32l70c

21. 11. 2019 8:23

Nikde není psáno, že Češi mají na hokej patent. Když se hokeji začali pořádně věnovat ve Švýcarsku, tak samozřejmě náskok rychle zmenšili až stáhli. Proč ne, Švýcaři nešikovnější nejsou. V životě jsem neslyšel o ženském basketu v Dánsku. Najednou hrajeme s dánským nároďákem ve skupině o postup na ME a je možné, že nám zle zatopí. Není to tím, že bychom se tolik zhoršily, prostě Dánky začaly také hrát basket a není důvod, aby jim to nešlo.

4 0
možnosti
VH

Viděl jsem Plzeň v Lausanne a byl to skvělý a rychlý hokej. To, že by soupeři z německy mluvících zemí měli být snadným soupeřem už dávno neplatí...mají spoustu cizinzů a starají sei o potěr.

1 0
možnosti
PK

Fotbal je, snad kromě Slávie, ukázka bídy, i když letos postupujeme ,ale moc daleko nedojdeme a hokej už též. No jak jsem kdysi říkal Křetínskému, necpěte ty prachy co vytáhnete z energetického holdingu do Sparty, podpořte americký fotbal, no nevěřil mi a kde je Sparta...stačí občas přečíst blog zuřivého sparťana......tak zbývá jedině ta individuální turistika,bez dotací a sám každý na sebe;-DR^

0 0
možnosti
Foto

Československý hokej? Já tedy nevím, možná jsem něco nepochopil, ale tuším že Československo už neexistuje. Existuje tedy Československý hokejový tým?

0 1
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
  • Počet článků 7
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 23998x
Je mi něco přes 60 let, Hodonín. Ve volných chvílích se věnuji různým analýzám ať ekonomickým, sportovním, ale i společenským. Mým cílem není jen kritizovat, jak je to běžné, ale především hledat cesty, jak a čím věci vylepšit.

lunga.jan@gmail.com

 

Seznam rubrik

Oblíbené články