Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J10a88r11a 35R28a23n17k 1511226209561

Co clovek, to nazor, ale pri sledovani BBC zprava a zvlaste Hard talk, je casto slyset litost nad Brexitem.

https://www.theguardian.com/commentisfree/2016/jul/11/in-us-brexit-shorthand-for-sorry-your-country-failed-eu-referendum

0/0
1.3.2017 3:04

J17a47n 28S16o21u19č71e92k 2721846278229

No tak myšlenka Evropské unie byla ve svém počátku jistě ušlechtilá a vedená dobrými úmysly. Za ta léta její existence a rozšiřování (mnohdy nesmyslného a na základě podvodů), ji však politici dokázali mnohokrát překroutit, zdiskreditovat a přizpůsobit ke svým osobním potřebám. Z center EU se stala byrokratická hydra nesmyslně přeplácených úředníků bez jakékoli odpovědnosti. Myšlenka vzájemné spolupráce a rovnosti se přetavila do kontroly, nařizování a vydírání členských států. Po vystoupení Velké Británie ovládne celou EU bezpochyby Německo, kterému slabá Francie nebude s to odporovat. Co Berlín rozhodne, to v Bruselu odkývou a budou to prosazovat jako rozhodnutí všech členských států. Vzhledem k evropským dějinám nemohou v Evropě nikdy vzniknou nějaké Spojené státy Evropské. A to, že se EU nedokázala vyrovnat ani se současnou migrační krizí jen dokazuje, jak je slabá a neakceschopná. A se současným vedením bohužel i nereformovatelná. To si zase o dnešní EU myslím já.

+3/−3
28.2.2017 13:21

J85i39ř79í 38Ř33e80z67n21í23k 4522252783765

Neberete do úvahy, že v Evropě existoval konkurenční projekt, ESVO, ale nikdo se k němu nehlásil. I GB z něj vystoupila a vstoupila do EHS.

0/0
28.2.2017 13:26

P22a31v73e88l 52K34u60c55h58t82a 4856181277324

Podporuje to bohužel i Euro, které zesiluje nadvládu Německa. Bez eura ba německá exportní schopnost byla slabší, Itálie, Řecko, Španělsko apod. by devalvovaly.

0/0
28.2.2017 13:55

J83a97n 62S68o42u87č12e70k 2551896898359

Ano, to je i názor mnoha ekonomů. Euro bylo prosazeno v zájmu německé ekonomika založené na vývozu. Slabé jižní státy naopak ničí. A jedna z mála věcí, kterou mohu našim politikům připsat ke cti je to, že do tohoto projektu nenaskočili.

+2/0
28.2.2017 13:58

V82o11k95o13u91n 67V50l93a88d45i82m50i47r 8342718629128

Pravda, Francois Mitterrand i Jacques Chirac byli Nemci.

+1/0
28.2.2017 21:21

L52u70b20o11š 95U69l57r53i20c37h 5751150658414

€ slabé južné štáty ničí, Slovensko je silné keď mu € prospieva?

0/0
1.3.2017 1:47

S82l62a68v33o63m51í66r 25B45e24n38e86š 6112577250444

Integrace je přirozená věc, ale musí probíhat též přirozeně. Nelze ji realizovat nějakým nařízením shora.

Lidský život je příliš krátký, než aby kdokoli z nás měl šanci vidět nějaké zásadní změny během těch osmdesáti let, které mu jsou vyměřeny.

0/0
28.2.2017 12:44

R69o34b10e27r83t 78H88o39r22á53č52e92k 5632906446375

Máte nějaký příklad přirozené integrace?

+1/0
28.2.2017 13:05

S56l61a30v80o24m69í30r 95B86e17n56e81š 6242937220424

Samozřejmě. Například Lužičtí Srbové se stále více stávají Němci. Nikdo jim jejich kulturu násilně nebere, ale přirozenou cestou přejímají kulturu většího souseda.

+1/−1
28.2.2017 13:26
Foto

L18e50o 12W75o87l80f 5622938320554

Nonsens. Lužičtí Srbové, kolaborovali s Hitlerem, aby unikli genocidě.

Podobně, jak vídenští Češi. Jestli lze mluvit o tom, že někdo prožívá

renesanci, tak jsou to právě Lužičtí Srbové.

+2/−2
28.2.2017 13:39

S79l21a58v12o33m10í85r 80B34e80n75e11š 6732497380234

Nikoli. Postupně ztrácejí svůj jazyk a je to přirozené.

Ostatně Váš příklad vídeňských Čechů by též mohl být odpovědí na dotaz pana Horáčka. Postupně se integrují do německy mluvícího prostředí.

+1/0
28.2.2017 13:45

A19l37e96x 74G44r10e21g43o51r 9604252562559

No to jste se tedy pěkně trefil do vlastní nohy.Jak Vídenští Češi tak Lužičtí Srbové si svou kulturu a jazyk velmi pečlivě udržují, byt si myslíte něco jiného.

0/0
10.3.2017 9:18

P93a67v96e34l 44K58u70c92h63t17a 4696101887234

Četl jsem dokonce, že Němci hledají jak identitu Lužických Srbů podpořit, dát do toho prachy, ale není o to zájem. Takže zbývají nápisy, trochu folklóru.

0/0
28.2.2017 13:45
Foto

L45e40o 43W11o73l62f 5782538640284

Lužičtí Srbové, jsou dávno do německého prostředí integrováni.

https://cs.wikipedia.org/wiki/Lu%C5%BEi%C4%8Dt%C3%AD_Srbov%C3%A9

+1/0
28.2.2017 13:58

J87o55s67e76f 16L50e18i53n40e85r 8657839517662

Krásně si s touhle myšlenkou poradili v pohraničí, kde ty stereotypy byly největší.

Prostě dali síly dohromady. Spolupráce jen kvete. Hasiči společně cvičí i hasí, lidé se

učí jazyky sousedů, pořádají různé akce, poutě, divadla, jarmarky, prostě pochopili, že

než se stále vracet k minulosti, je lepší aktivně spolupracovat. Tohle by měli pochopit i

lidé z vnitrozemí. Konec konců máme společné dějiny, už od Antiky.R^

Globalizaci nezastaví ani Trump, byť by se stavěl na zadní. Může jí jen přibrzdit.

+1/0
28.2.2017 12:26

P25a77v44e59l 11K66u95c84h31t63a 4796981507864

Trump nebude nic moc prezident, ale reprezentuje směr

- migrace a globalizace ano, ale ne nelegální. My USA si určíme pravidla, koho sem vzít, tak jako Australané. Min. 11 milionů nelegálů je docela dost, i když to spoustě podnikatelů vyhovuje

- globalizace - ano, ale také má své limity. Ale souhlasím, že USA mohou být mocné jen když se neuzavřou. Výrobou aut či šitím kalhot doma nemají šanci ...

0/0
28.2.2017 14:14

J61o77s11e38f 49L18e78i75n80e64r 8527549637392

Můj příspěvek, je primárně o něčem jiném. Trump, zde hraje pouze okrajovou roli. Jedná se spíše o pochopení tzv. integrace.

+1/0
28.2.2017 15:18

V24á33c38l93a73v 28Š33í39m13a 3761866684421

Tisíciletý antagonismus mezi různými lidskými skupinami nezmizí za pár desítek(možná ani stovek) let, a už vůbec ne příkazem shora.Možná by pomohlo, kdyby v rámci EU byla jednotná měna,zahraniční a obranná politika,úřední řeč, všude stejné ceny, daně, platy, důchody....Jenže to je spíš sci-fi.

Dokud se větší země budou cítit oprávněné diktovat těm menším, Lucemburčan bude mít pětkrát vyšší minimální mzdu, Francouz o tisíc procent větší dotace na zemědělskou výrobu, Němec levnější a kvalitnější potraviny, tak na nějaké "evropanství" zapomeňte.

Srovnávat to s USA je zcestné, tam šlo o osídlování panenské země, přičemž vyspělejší technická civilizace smetla původní, prakticky prvobytně pospolnou společnost.

+2/0
28.2.2017 12:06

P65a90v87e77l 64K63u55c74h38t56a 4266741717894

Dnes jsou "evropské výrobní síly" v úrovni která určitý stupeň integrace vyžaduje. Jestliže automobilka nebo LIDL vyrábí, prodává, investuje ve více státech tak bez slaďování práva to nemůže fungovat. Na druhé straně ke škodě je určitě současné dotační přerozdělování mimo takových akcí jako budování dálniční sítě či VRT.

Bohužel EU nejvíce rozkládá migrační problém, který není sice nový ale Evropa si s ním neumí poradit.

0/0
28.2.2017 11:49

A43l22e90x 14G47r36e81g61o91r 9684152792279

EU měla a má smysl pouze a jen jako ekonomické společenství rovnoprávných a zcela samostatných států kdy každý má právo veta.V této podobě je EU odsouzena k zániku. Co má například společného Francouz , Polák a Maďar ? Jen ekonomické zájmy ale vše ostatní je jiné.

+4/−1
28.2.2017 11:17
Foto

D57a58l10i24b69o16r 51B86a86r13t98o88š 5984870117669

toto je mantra jistého VK a vede do pekel..protože svět se vyvíjí již velmi dávno naprosto jinak.......VK buďto nikdy nepochopil, nebo byl donucen předstírat, že nepochopil evoluci a základy politiky

+2/0
28.2.2017 11:25

J16i62ř31í 82Ř83e20z47n98í39k 4602852803735

VK v tomto případě ani nepochopil základy teorie ekonomické integrace.

0/0
28.2.2017 11:30
Foto

D31a81l96i47b16o96r 74B23a85r20t32o84š 5124400237129

jenže ekonomická integrace je jen malinkatou částí integrace..a integrace jen a jen ekonomická padá při vzniku problémů, které není schopná vyřešit............ekonomická integrace totiž neřeší ochranu vnějších hranic...a tak nám život jasně ukázal, že je celkem dobrá ale jen malinko...a že ve většině případů je ekonomická integrace naprosto nedostačující....viz migrace...a ochrana hranic....

vznik Spojených Států Evropských bude velmi obtížný právě tak jak byl i obtížný vznik USA...jen lidé jsou zmateni anti-evropskou propagandou...a pak je na místě jen jedna jediná otázka..CUI BONO...kdo z toho má prospěch...a prospěch z toho, že se evropské národy nedokáží spojit, mají všichni velcí globální hráč...USA, RUSKO, ČÍNA.....jen my na to dojedeme..na naši malou nacionalistickou malost...a neschopnost chápat evoluci..především pak neschopnost chápat evoluci lidských skupin

0/0
28.2.2017 11:50

Z14d58e34n24e54k 38Z46a31m95e17c19n59i70k 3634821349773

jsem prosták z vesnice, proč máte potřebu pořád a snad vše integrovat? prosím žádné alibismy tipu "evoluční vývoj"

+1/0
28.2.2017 12:11

J64i15ř16í 61Ř81e12z23n87í79k 4952392463795

Jde tu o to, že i volný obchod vyžaduje své institucionální zastřešení.

0/0
28.2.2017 13:27

A53l96e44x 93G79r35e71g35o44r 9834592112399

Vaše logika mne překvapuje. Svět se vyvíjí jinak? A to prosím jak?

Ano, malé národy budou a jsou ohroženy a to hlavně díky takovým lidem jako jste Vy. Velké národy ale nikoliv.Neumím si představit , že by se 40mil Poláků vzdalo svých dějin, hrdinů a mučedníků , totéž Francouzi a Němci. Tyto národy budou vždy bojovat sami za sebe a na ostatních jim záležet nebude.

A proti Vaší mantře spojené EU hovoří ještě jedna podstatná věc. Odpor Vámi obdivovaných USA. Pro ně by totiž znamenala jednotná suverénní Evropa ztrátu svého mocenského postavení a k tomu nikdy nedojde. Tedy alespoň ne bez ozbrojeného konfliktu.

+1/−1
28.2.2017 11:39

V95á46c13l59a12v 84K54o29p96ř34i60v29a 1124440465441

Nutí vás někdo vzdát se dějin?

+3/0
28.2.2017 11:43

A58l98e10x 50G51r20e74g64o90r 9374212982439

Jak podle Vás tedy bude vypadat spojená Evropa? Jakým jazykem se bude hovořit? Budeme se učit ve škole dějiny všech bývalých evropských států?

To asi nikoliv. Ale ano, Spojená Evropa vznikne jen tehdy, pokud bude v ohromném konfliktu rozprášena na jednotlivé segmenty a toto bude jediným možným řešením pro zachování domorodých obyvatel při životě.

+1/−1
28.2.2017 11:51

V79á54c14l32a85v 64K20o37p76ř21i84v27a 1824290455241

Nic mezi není?

+1/0
28.2.2017 11:55

A91l44e88x 36G76r45e83g19o58r 9294312812229

Myšlenka ekonomické spolupráce je naprosto správná ale musí to být rovnocenná spolupráce mezi nezávislými partnery - státy. A tato by snad mohla pozvolna v řádech stovek let vést k promíchání jednotlivých národů a jejich splynutí v jeden.

Silou jak se o to snažíme dnes se to ale uskutečnit bez boje a hrůz války nedá.

0/0
28.2.2017 12:07
Foto

D32a89l84i21b49o52r 29B38a43r46t34o18š 5664470237829

je mi velmi líto, že jste nepochopil ,že já nemám armádu a proto neohrožuji ani malé ani velké státy...........

Poláci by se mohli zamyslet i nad tím, co kdysi udělali Rusům...a proč je RUSOVÉ NEMAJÍ RÁDI..ostatně nedávno jsem se dostal k informaci, že POLÁCI PŘEPADLI ČESKO SOUČASNĚ S Hitlerem....

tedy neměli žádný soucit se slovanským bratrem...ale to je vše jen politiky vedoucích míst....která pak hledá souhlas na domácí frontě..tedy jak to potom či dokonce předem vysvětlit svým lidem..je to jen psychologická manipulace národa.. národy to baští..včetně Američanů, nebo Britů, nechali se lehce zmanipulovat....protože jediná obrana proti takovýmto manipulacím je vysoce vyvinutá schopnost analyzovat co se děje a obrovské vědomosti...pak má manipulátor celkem problém...a nedaří se mu..a tak si pro jistotu dělá přípravu a ta spočívá v nízké vzdělanosti...tedy obracení pozornosti na nepodstatné...a vyhýbat se podstatnému.....a to se daří...jak v USA a tak i u nás..náš systém školství perfektně kopíruje ten americký.......bohužel....

a výsledek je ..UDRŽOVAT NÁROD V PŘIMĚŘENÉ TUPOSTI A PŘIMĚŘENÉ CHUDOBĚ,...pak se vládne dobře a lehce...........jak u nás tak i v USA...

0/0
28.2.2017 12:09

G67e31o74r59g 71K55o47m84b32e97r94e44c 9554121646811

"....... kdy každý má právo veta"

Vite jak se to rika - jeden je na podnikani malo, dva jsou moc. A v EU je 27/28 statu ktery se uz ted nedokazou dohodnout. Veskere navrhy ktere by prisly na stul by jeden ci druhy vetoval. Kam by se to asi hnulo?

0/0
5.3.2017 16:04

A96l15e85x 35G73r77e39g10o16r 9804552192799

Zvláštní. Do Lisabonské smlouvy tohle fungovalo celá desetiletí a nedá se říci, že by se EU nikam neposunula. Jen se prostě musel brát při společném rozhodování ohled na zájmy VŠECH smluvních stran.

0/0
10.3.2017 9:15
Foto

D69a39l31i11b50o36r 54B71a19r65t83o15š 5624220537179

Evropanům především chybí jedna myšlenka a to myšlenka Evropanství, tedy, že všichni EVROPANÉ ŽIJÍ V EVROPĚ A ŽE BY MĚLI DRŽET POSPOLU, to jaksi naprosté většině Evropanů uniká...protože jsou svými mocipány udržováni v nacionalistickém chápání světa, a mají tedy blíže k té své nacionalistické košili než k evropskému kabátu................a tento pocit se vyrobí uměle tak, že každá domácí vláda, jakýkoliv svůj neúspěch hodí na krk neschopnému Bruselu...a z nějakého důvodu se tomu Brusel nebrání....

Evropa potřebuje mít pocit sounáležitosti všech Evropanů jako jedné vynikající skupiny lidí, ze které vznikly i USA....

A pokud Trump používá slogan AMERICA FIRST....my si musíme umět říci...EUROPE FIRST....a nesmí se nechat rozdrobit na malostní nacionalistické státečky, které pochopitelně nikdy FIRST být nemohou...ale Evropa to nejen může...ale je tomu již dnes velmi blízko.....jen lidé zmatení nacionalistickými politickými výroky lidí, jimž jde jen o vlastní osobní politickou kariéru, to nevidí...BOHUŽEL.....

+1/−2
28.2.2017 11:17

A73l35e78x 63G36r13e79g21o49r 9154372312679

Opět velmi špatně srovnáváte situaci při vzniku USA a situaci v Evropě.

Myšlenka Evropanství je nesmysl, který vzniká jen v hlavách lidí, kteří si neváží vlastního národa a jsou ochotni jej obětovat ve prospěch jiných a nebo ve svůj vlastní mocenský či společenský prospěch..

+3/−1
28.2.2017 11:22

J77i26ř45í 67Ř24e92z75n93í93k 4282572913725

S heslem Spojených států evropských přišel Churchill.

0/0
28.2.2017 11:31
Foto

D40a30l79i72b60o33r 31B36a80r12t90o82š 5754880277819

a ještě mnoho jiných dávno před ním

+1/0
28.2.2017 11:32

F95r22a15n85t92i92š30e26k 90P68e46t58r23í54k 6765851904941

Jednotnou Evropu chtěl nejeden diktátor.

0/0
28.2.2017 11:39
Foto

D82a98l47i87b80o15r 94B85a75r35t62o90š 5344740937969

vaše argumentace odpovídá nacionalistickým propagátorům a vůbec nereflektujete skutečnosti dnešních USA a ani toho jak USA vznikaly...je to jen propaganda na hony vzdálené jakémukoliv logickému pochopení evoluce lidských skupin

A především je to tak, že USA jsou vlastně z vašeho pohledu také Evropa neb v ní žijí vlastně skoro jen Evropané...že? pouze na jiném kontinentu a kontinent nemění DNA...na to jakou řečí náhodně mluvíte....

+1/0
28.2.2017 11:31

A80l23e71x 98G79r20e14g88o14r 9244732182809

Tak jak USA vznikaly? Rád se nechám poučit .

Ne USA nejsou Evropa, protože mají diametrálně odlišné mentální smýšlení a proti Evropě nemají žádnou historii. A právě historie národa je to, co dělá národ.

Američané jsou patrioti hrdí na svou zemi ,na své předky a vůbec jim nevadí, že tato země vznikla z práce otroků a vyvražďování původních obyvatel. Oni kolonizovali novou zemi a proto jsou takoví jací jsou. Tady je ta Vaše evoluce možná pochopitelná, protože se zde smíchaly nejrůznější genomy z celého světa . V Evropě je to ale díky bohu zatím jinak.

0/0
28.2.2017 11:45
Foto

D13a25l10i86b92o89r 79B92a25r16t19o10š 5264670677349

mají historii evropskou neb jsou to většinou EVROPANÉ A PAK MAJÍ JIŽ SVÝCH CCA 200 LET HISTORIE..ALE TO SNAD VÍTE?...Češi také kolonizovali novou zemi..praotec Čech a to mnohem dříve...a v čem je tedy mezi těmito kolonizátory rozdíl..podle vás?

a nejedná se o diametrálně odlišný systém....pracujete na pc, máte internet..a kde je to jinak v USA?....a vlivy DNA se projevují až za mnoho generací..Lamark o tom něco věděl, i když ho zesměšňovali....například ztráta ocasu mohla trvat několik milionů let.............ale je fakt, že my lidé již ocas nemáme....naši nejbližší bratranci ho ještě mají.....USA ještě neexistují tak dlouho, aby se mohl projevit vliv pozměněné DNA...tak možná nejdříve asi tak za 1000 let....

0/−1
28.2.2017 11:57

A65l92e52x 61G42r41e15g86o21r 9844782202439

Jsou to hlavně Američané. Nebo snad černoši jsou z Evropy? Indiáni jsou z Evropy? Číňané jsou snad z Evropy?

A jejich historie je pro ně jen a jen historie osídlení kontinentu , boj o nezávislost a následující roky . To před tím je pro ně historie Evropy.

A vliv smíšení genomů se projeví prakticky ihned. Ten není o pozvolné evoluci

0/−1
28.2.2017 12:11
Foto

D73a16l96i24b81o59r 34B75a97r44t94o10š 5814730137709

vznik USA najdete na internetu..stačí číst..a je dobré porovnat několik jazykových verzí a několik autorů...především USA vznikaly velmi výbojně, spousty válek, anexí, podvodů, vydírání jiných vlád a tak podobně..prostě byli to lidé...........

a pak mi řekněte, co nám brání v tom, abychom ybli hrdí na Evropu...vyrábíme letadly, rakety, auta počítače, a máme obrovsky schopné vědce....jen někteří mají mateřštinu jinou než my....a je v tom nějaký problém?

uvědomte si že mateřština vzniká stejnou indoktrinací dětí jako náboženství...a je vlastně již přežitkem...je přece jedno jakým jazykem mluvíte..pokud jste schopen zůstat v první řadě ČLOVĚKEM...a ne malým jazykovým nacionalistou..........

jak jazyk atak i náboženská víra byly ve své době nezbytnými symboly jedné lidské skupiny....protože lidé se raději mlátili než by žili spolu........a to se evolucí posouvá....tak...že si lidé...tedy někteří....uvědomují své lidství....a vidí, že je nutné se postupně spojovat..až do globálního planetárního státu....jednoho....protože jsme všichni lidé...jen to potrvá....protože dnešní vládci rádi udržují lid v tuposti, jen aby oni sami mohli vládnout............a tak to bylo minimálně minulých 5000 let včetně doby současné........

0/0
28.2.2017 12:34

A81l22e52x 79G32r20e71g22o75r 9484972382889

To jsou ale nesmyslné myšlenky. Tak až se člověk stane tím dokonalým tvorem, který má na mysli výhradně blaho společenství, tak teprve tehdy bude mít Vaše idea opodstatnění.

Lidstvo je ale naštěstí seskupení individualit které žijí po miliony let v společenských svazcích, které se nijak zásadně nezměnily a které zajišťovaly těm úspěšnějším jejich přežití na úkor těch méně úspěšných..

0/0
28.2.2017 13:24

J11a23n 78B45u29r19d19a 4942279651422

Ehm, ehm, Tomáš Masaryk, ehm.

0/0
28.2.2017 11:35

F91r35a31n97t51i78š67e38k 43P14e98t42r97í86k 6325121924301

Afričanům snad chybí nějaká myšlenka afričanství ? Nebo Jihoameriačanům myšlenka jihoameričanství ?

+1/0
28.2.2017 11:26
Foto

D75a83l31i45b73o83r 64B58a80r72t64o18š 5534250787609

pokud vím, zatím ano..ale brzy na to přijdou....ale tato myšlenka je normální v evoluci..jde jen o to na ni přijít...a lidé v USA na ni přešli již před více než lety...ale je možné si i přečíst prohlášení posledního Habsburga...KE SVÝM NÁRODŮM..tenkrát nikomu nevadilo, že mluví jiným jazykem...ani jemu ne........ale dnes se zdá, že to hraje OBROVSKOU ROLI..a ta role je uměle vytvořené tak, aby se Evropané nechtěli spojit a nebyli tak konkurencí těch kdo to již dokázali nebo ještě v budoucnu dokáží...je to jen psychologická válka hrané již obrovskou spoustu let..........a lidé se touto psychologickou válkou nechali zmanipulovat

Oni na to jednou přijdou jak Afričané tak i ti druzí..a pak budou malé nacionalistické státečky v Evropě snadným soustem pro kohokoliv.......

0/0
28.2.2017 11:38

F54r11a22n29t43i17š19e63k 34P88e68t25r91í22k 6265251874281

Vývoj lidstva posledních pár tisíc let žádný vývoj k trvalým nadnárodním celkům neukazuje.

Spíše naopak. Jak diktatura povolí sevření, národy se osamostatňují.

0/0
28.2.2017 12:59
Foto

D42a44l95i27b50o65r 48B70a16r13t30o89š 5874290817539

ale ukazuje a právě USA jsou toho důkazem

0/0
28.2.2017 13:32



Jak šel čas s blogy iDNES.cz?

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.