Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TN

Absolutně jsem nepochopil "spravedlivost" vámi navrhovaného systému.

Jakože jsem si uhrál postupové místo (v případě baráže 2. místo), ale neuhrál jsem si ho, protože mám náskok třeba "jen" dvou bodů na třetího? A když ten, který je první nepostupující (v případě baráže celek na 3. místě) hraje v posledním s celkem, kterému o nic nejde, nevidíte tam žádnou možnost ovlivnění? Proč by se nedomluvili? Proč by mu to soupeř nepustil?

0 0
možnosti
  • Počet článků 46
  • Celková karma 8,84
  • Průměrná čtenost 3651x
Je mi něco přes 60 let, Hodonín. Ve volných chvílích se věnuji různým analýzám ať ekonomickým, sportovním, ale i společenským. Mým cílem není jen kritizovat, jak je to běžné, ale především hledat cesty, jak a čím věci vylepšit.

lunga.jan@gmail.com

 

Seznam rubrik

Oblíbené články